תנאי שימוש

לידיעתכם חייבים להגיע למלון עם תעודת זהות או דרכון וכרטיס אשראי בתוקף למקרים של תשלום עבור שירותים נוספים במלון.

אם האורח גרם לחבלה או נזק בחדר מסיגריה או שבר או לקח חפצים ללא אישור,המלון רשאי לגבות/לדרוש תשלום עבור התיקון.

דמי ביטול במלונות ישראל בעונה הרגילה :

אורח שיבטל את הזמנתו עד 7 ימי עבודה  לפני מועד ההגעה למלון,יחוייב בדמי ביטול של % 5 מערך העסקה או 100 שקלים,הנמוך מבינהם.

אורח שיבטל את הזמנתו ב 7 ימי עבודה ומטה טרם מועד ההגעה למלון/מועד האירוח,יחוייב בדמי ביטול של % 25 מערך העסקה .

אורח שלא יופיע בכלל במלון ללא הודעה בכתב (אי הגעה),יחוייב בדמי ביטול של % 50 מערך העסקה .

דמי ביטול במלונות ישראל ביולי אוגוסט וחגים :

אורח שיבטל את הזמנתו עד 21 ימי עבודה  לפני מועד ההגעה למלון,יחוייב בדמי ביטול של % 5 מערך העסקה או 100 שקלים,הנמוך מבינהם.

אורח שיבטל את הזמנתו בין 21 ימי עבודה לבין 7 ימי עבודה טרם מועד ההגעה למלון/מועד האירוח,יחוייב בדמי ביטול של % 25 מערך העסקה .

אורח שיבטל את הזמנתו בטווח של עד 14 ימי עסקים ממועד ההזמנה,יחוייב בדמי ביטול של % 5 מערך העסקה או 100 שקלים,הנמוך מבינהם.

אורח שיבטל את הזמנתו ב 7 ימי עבודה ומטה טרם מועד ההגעה למלון(ללא קשר לטווח הזמן מעת ההזמנה,יחוייב בדמי ביטול של % 50 מערך העסקה .

אורח שלא יופיע בכלל במלון ללא הודעה בכתב (אי הגעה),יחוייב בדמי ביטול של % 75 מערך העסקה .

דמי ביטול בחבילות נופש לחוץ לארץ :

* אם בוטלה הטיסה עקב תקלה של חברת התעופה,יוצע ללקוח תאריך חלופי או טיסה בחברה אחרת או כספו יוחזר.

בכל מקרה של מתן הודעת ביטול כאמור, יחוייב המזמין בדמי ביטול .

אי התייצבות לטיסה או למלון תחשב כהודעת ביטול ותחוייב דמי ביטול בהתאם לאמור לעיל.

שימו לב: באפשרותכם לרכוש ביטוח רפואי לחו"ל שיכול לכסות מקרים של ביטול נסיעה הנובע מסיבות רפואיות או אחרות במקרים מסוימים

בהתאם לתנאי הפוליסה. לפרטים פנו אלינו או פתחו טופס הזמנת ביטוח נוסעים לחו"ל (ביטוח רפואי וכבודה) .

לידיעת לקוחותינו/הגולשים,המידע על המלונות בחו"ל מסתמך על פרטים טכניים שנמסרו לנו ע"י המלונאים מחו"ל ומידע אישי של הסוכנים שלנו

ומלקוחותינו שהתארחו במלונות. אנו משתדלים תמיד לפרט,לדייק ולעזור ללקוחותינו להבין נכון את חבילת הנופש.

אנו לא אחראים על אי הבנה של פרטים קטנים בזמן האירוח בחו"ל.

אנו מתחייבים לקיים את החבילת הנופש,כלומר ארוחות,טיסות,מסים והסעות או השכרת רכב. תקלות של צוות המלון,לא באחריותנו.

במקרה של תקלה בזמן האירוח נא להתקשר אלינו מייד או לשלוח לנו אימייל כדי לתקן את התקלה בהקדם ולגרום לנופש מהנה. אנו זמינים 24/7.

כל ביטול יעשה בכתב ובהתאם להוראות החוק ( חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981)

עד 14 ימים מיום ביצוע העסקה,באמצעות הפקס או בהודעה אישית במשרדנו או באימייל של המזמין.

1. את הודעת הביטול יש לשלוח בכתב,לכתובת מייל: info@isratravel.co.il או באמצעות פקס למספר: 077-515-5259

2. ביטול הזמנה ייעשה בכתב ובתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה ."ישראטרוול" תשיב ללקוח בתוך 14 ימים על פי חוק.

דמי ביטול למעט חג פסח,שבועות,יולי,אוגוסט,ראש השנה וסוכות.

עד 22 ימים לפני הטיסה יגבו דמי טיפול של $ 15 לאדם

החל מ 22 ימים ועד 8 ימים לפני הטיסה יגבה סך של % 15 מהערך הכללי של החבילה.

החל מ 7 ימים ועד 4 ימים לפני הטיסה יגבה סך של % 25 מהערך הכללי של החבילה.

החל מ 3 ימים ועד 24 שעות לפני הטיסה יגבה סך של % 50 מהערך הכללי של החבילה.

לאחר שנתנה הודעת ביטול פחות מ 24 שעות ממועד הטיסה ל % 100 מהערך הכללי של החבילה.

אי התייצבות הנוסעים לטיסה במועד או איחור הטיסה , % 100 מהערך הכללי של החבילה.

דמי ביטול מיוחדים לחג פסח,שבועות,יולי,אוגוסט,ראש השנה וסוכות.

החל מ 45 ימים ועד 15 ימים לפני הטיסה יגבה סך של % 15 מהערך הכללי של החבילה.

החל מ 14 ימים ועד 7 ימים לפני הטיסה יגבה סך של % 35 מהערך הכללי של החבילה.

לאחר שנתנה הודעת ביטול החל מ 6 ימים ועד מועד הטיסה, % 100 מהערך הכללי של החבילה.

אי התייצבות הנוסעים לטיסה במועד או איחור הטיסה , % 100 מהערך הכללי של החבילה.

ככל שבוצעה העסקה באמצעות כרטיס אשראי, תהא רשאית "ישראטרוול" לחייב את הלקוח גם בהוצאות

ששילמה לחברה כרטיס האשראי, בהתאם לתקנה 5 לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א-2010.

כל אזרח ישראלי המבקש לצאת מהארץ, אחראי בלעדית באופן אישי להצטייד במסמכים הבאים:

* דרכון – נא לוודא כי הדרכון שברשותכם בר תוקף ל- 6 חודשים לפחות מיום יציאתכם מהארץ.

ישראטרוול ממליצה לצלם את דרכונכם לפני היציאה מהארץ ולשמור את הצילומים בנפרד מהדרכון.

נשים בהריון – נשים בהריון חייבות להצטייד באישור רפואי מהרופא המאשר להן לטוס כשהאישור הרפואי ערוך בשפה האנגלית.

ביטוח רפואי ומטען – בחו"ל מומלץ מאוד להצטייד בפוליסת ביטוח רפואי ומטען. לפרטים פנו אלינו או לדף הבית באתרנו.

שינויים

מרגע אישור ההזמנה – אין שינויים אלא בהסכמה בכתב ומראש של הסוכנות ע"י הסוכן האחראי. לא תתקבלנה טענות כלשהן בדבר שינויים כלשהם

אלא אם הן מגובות במסמך בכתב החתום על ידי המוסמך לכך בחברה .

כל המחירים ניתנים לשינוי על ידי ישראטרוול וזאת עד לקבלת אישור בכתב לביצוע ההזמנה. מרגע אישור ההזמנה ואילך,המחיר יהיה סופי.

המחירים הנקובים במט"ח מפורטים בכל עסקה ספציפית והם ישולמו על פי שער נוסעים ביום התשלום בפועל,כמקובל בענף התיירות העולמית .

המחירים הנקובים בדולרים או באירו, יישולמו בהתאם לפי המחיר השקלי הנקוב .

תלונות , תביעות והחזרים

"ישראטרוול" פועלת כשליחה של לקוחותינו וגורמת ליצירת קשר משפטי בין הלקוחות לבין ספקי השירותים בפועל. לפיכך לא תחול על "ישראטרוול"

אחריות כלשהי  בקשר לשירות לקוי או רשלנות כל שהיא של ההספק הרלוונטי . במקרה כזה "ישראטרוול" תדרוש מהמלון או מחברת התעופה

לשקול פיצוי בהתאם לחוק,וזאת בגדר בקשה בלבד. כל תביעה או דרישה מכל סוג שהוא יש להגיש בכתב על פי חוק,בצירוף אסמכתאות הולמות

במשרד של ישראטרוול בתוך 14 ימי עבודה מיום סיום חבילת הנופש.

שם העסק: ישראטרוול / ISRATRAVEL

כתובת: רח' רוגוזין 1 מרכז מסחרי רובע א' אשדוד . ת.ד. 6121

טלפון:  077-515-6077

פקס:    077-515-5259

פירוט זכויות הנוסע לפי חוק שירותי תעופה

http://www.consumers.org.il/files/2012/flihgt-law/aviation-law.pdf